

Pragmatic Play podpisuje nowy kontrakt z marką Greentube-StarVegas. Kontynuując ekspansję na rynku włoskim, dostawca wielopłaszczyznowych treści Pragmatic Play, zawarł umowę z Greentube. W jej ramach zostanie uruchomiona pełna oferta automatów pod marką Greentube ’ s B2C, StarVegas IT.
Korzystna współpraca firm
Dzięki tej współpracy klienci włoskiego operatora mogą uzyskać dostęp do szerokiej gamy gier. W tym do nagradzanego Wolf Gold, ulubionej przez graczy Sweet Bonanza i pierwszej gry Megaways-Great Rhino Megaways.
Ponadto partnerstwo pozwoli StarVegas zwiększyć zaangażowanie i opóźnienie graczy za pomocą narzędzi do grywalizacji Pragmatic Play oraz bonusów Drops and Wins.
Dyrektor zarządzający Adam Warren stwierdził: „Pragmatic Play oferuje różnorodne i ekscytujące automaty do gier i cieszymy się, że możemy dodać je do naszej rosnącej kolekcji”.
„Znalezienie innowacyjnych treści ma kluczowe znaczenie dla utrzymania rozwoju naszej branży i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, co Pragmatic Play wnosi do naszego kasyna”.
Dostawca postrzega umowę jako znaczącą umowę handlową na zorganizowanych rynkach europejskich. A Greentube Online Casino dodaje do szeregu strategicznych osiągnięć już ukończonych w Nowym Roku.
„Cieszymy się, że możemy współpracować z włoską marką operatora Greentube – StarVegas” – skomentował Yossi Barzeli, dyrektor rozwoju biznesu w Pragmatic Play. „Rozwój rynków regulowanych od dawna jest dla nas priorytetem i jesteśmy bardzo podekscytowani uruchomieniem naszych automatów z tak znanym i popularnym przewoźnikiem”.
Pragmatic Play udało się również stworzyć i uruchomić cztery świeże automaty wideo, w tym najnowszy, Congo Cash, i oczywiście zainspirowany Irlandią Emerald King Rainbow Road Z Reel Kingdom, Mysterious Egypt i Voodoo Magic, ku uciesze swoich klientów i fanów.